FRÅGOR & SVAR

På vilka hemsidor kan man beställa vs?
Bekkas.se och doftochsmink.se har lite Vs grejer till bra pris! 

Om du fick välja din dröm kropp hur skulle den se ut då?
Som Candice Swanepoel's tror jag! 

Hur mycke väger du?
Haha så frågar man väl inte? Men 54-55 kg kanske! 

Tycker du det är viktigt med stora bröst?
Nej verkligen inte, fint med små också. 

Vilken ögoonfärg har du?
Blå/grön typ! 

Vad är din favoritfärg på nagellack?
Använder nästan aldrig nagellack längre, men gillar rosa eller vitt! 

Vart är din mobilväska ifrån? :) 
Vila! :) 

Vilka är dina närmsta kompisar?
Emma, Amanda & Ewelina tror jag! 

Vad ska du göra i sommar?
Har inte så mycket planer än, men ska nog till Kreta 1 eller 2 veckor iallafall! 

Säg din bästa egenskap :))
Jag är nästan alltid glad & sen dömmer jag aldrig personer. Det är 2 egenskaper jag gillar med mig själv! :)

Grattis på namnsdagen!
Tack!! 

Hur får du så vita tänder? Någon speciell tandkräm eller? Kram :)
Använder bara en vanlig från Colgate, gör ingenting speciellt annars! :) Kram! 



Kommentarer
Postat av: tova

hur lång är du?

själv är jag ca 1.61 men tycker jag är superkort.

några tips på hur man kan bli längre haha?

jättebra blogg och du har verkligen drömutseendet, kram!

2012-03-05 @ 18:45:40
Postat av: lisa

nej, han ju inte ställa mina frågor.

kan du göra ett till inlägg snarast där du svara på dessa frågor please? :)

* vad använder du för smink?

* hur får du så bra hy?

* tips på några magövningar du gör, eller övningar överhuvudtaget?

* använder du fortfarande ricinolja?

* vad brukar du göra med ditt hår för att få det så glansit, lent osv.?

* tips på finna shorts till sommaren?

* dina bra och dåliga egenskaper?

* vad ska personer du nyliggen träffat ha för personlighet för att du ska trivas?

* favoritbil?

* favoritfärg?

* är du blyg som person eller har du lätt för att träffa nya människor?

* vad får dig att må riktigt bra?

* vad får dig att må riktigt dåligt?

* vart bor du?

* har du några syskon?

* vad tycker du om megan fox?

många frågor ;) men skulle bli tacksam för svar!

din blogg äger tove och du är så otroligt snygg! <3

2012-03-05 @ 19:15:26
Postat av: Anonym

Du är sjukt fin och har en super bra blogg! Men jag har en fråga...

Var det svårt att komma in på klubbar på Kreta? :)

2012-03-05 @ 20:16:45
Postat av: Towe

1.Hur långt hår har du fått sen du använde oljan? för och efter bild?

2. ofta inte typ Andrea & Junia är några av dina närmaste vänner, dom umgås du väl mer med än typ Ewelina, amanda? Bra blogg :D kramis.

2012-03-05 @ 20:20:43
Postat av: Frågor :)

Vilket gymnasium funderar du på att söka till? :)

Vad är din favorit maträtt?

Vilket ämne tyckte du var roligast i skolan?

Hur kommer du in på klubbarna i Kreta när du är under 18?

Vad är din dröm?

Vad är meningen med livet?

Vad får dig att må bra?

Vad ska du ha för jacka i vår?

Rik och ensam, eller alltid ha sällskap men fattig? Motivera gärna :)



Glad namnsdag!!!

2012-03-05 @ 21:36:52
Postat av: Glömde en fråga... :P

Vem är din inspirationskälla?? :)

2012-03-05 @ 21:37:42
Postat av: Anonym

vad är det bästa med kreta?

har du några nojjor typ höjdskräck?

vad 'är viktigast av vänner eller pojkvän?

träffar du någon kille nu?

har du killkompisar?

bra blogg! <3

2012-03-06 @ 16:55:04
Postat av: nellie

asså åhh du verkar typ som världens snällaste människa!! <3 underbar du e!

2012-03-06 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0