Cravings


Tröja - Stadium, Shorts - Gina, Mascara - Telescopic, Solbrillor - Gina, Converse.

Detta ligger väl högst upp över min långa vill ha/inköps-lista! Tröjan är to die for.. Kollade lite efter ett par vita jeansshorts igår i stan men hittade inga fina. Men såg att dessa ovan kom in på Gina idag för bara 149 pix så lär väl köpa dom till sommaren, så jääävla snyggt med vitt när man är brun. Sen har mitt favoritmärke Telescopic gjort en ny mascara så måste ju prova den eftersom min snart är slut. Conversen & brillorna är nödvändigheter som passar till allt men lite tråkigt att köpa.. Jaja, vi får se om något av detta blir mitt inom snar framtid! 


Kommentarer
Postat av: Melinda

Vart finns tröjan? :)

2012-03-30 @ 19:42:10
URL: http://melindaa.blogg.se/
Postat av: elin

Ja vart är tröjan från? :D:D

2012-03-31 @ 09:05:25
Postat av: Tove

Jag har den dära telescopic eller hur de stavas haha men om jag ska vara ärlig är faktiskt den som är svart mycket bättre! Ögonfransarna blir typ konstiga av den där! Fast den kanske blir bättre sen för mascaror brukar bli bättre när de inte är helt färska :) ett tips bara :) men de kanske är värt att testa :)

2012-03-31 @ 14:44:23
Postat av: Ellinor Löfgren

Vet du ifall pikén finns kvar i butik? Kram!

2012-06-26 @ 17:07:18
URL: http://pdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0