blonde / dreamhair



Har vant mig vid mitt hår sen jag slingade det och vill redan ha ljusare haha. Trivs verkligen mycket bättre i blondt! Så synd att det sliter massa på håret att bleka, annars hade jag nog varit mycket blondare. Drömhåret är ju som bilden till höger. Långt, ljust och natruligt! Funderar verkligen på att lägga undan plattången någonstans, den förstör verkligen bara.. Ska fan satsa på mitt hår nu, ta väl hand om det och sen slinga det någon gång till innan sommaren! Måste ju ha mitt drömhår innan jag dör iallafall! 



Kommentarer
Postat av: Melinda

Haha det säger du alltid, att du ska lägga undan plattången :)

Slår vad om att ditt hår är superfint endå :)

2012-03-25 @ 21:16:02
URL: http://melindaa.blogg.se/
Postat av: Norea

Vart brukar du slinga ditt hår? Går du till någon speciell frisör?

2012-03-25 @ 22:43:26
URL: http://noreasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0