bekännelser

Mina skrattgropar syns mera i verkligheten än på bilder.
Kommer aldrig våga bli kär igen. 
Drömde om min förra idrottslärare inatt, muuums.
Tycker att det är jätteläskigt att gå ut med hunden när det är mörkt ute. 
Kan ta mig flera timmar att somna när det är fullmåne.
Har inget bankomat kort eller vad det heter, att ha pengarna på, tycker att det verkar läskigt.
Skulle inte klara mig utan ögonbrynspenna och hårborste haha.
Pratar ofta tyst för mig själv, eller typ i huvudet fast jag rör på läpparna. 
Tycker att det är gott med ost på pannkakor.
Är inget fan av smycken. 
Tycker typ att One tree hill har förändrat mitt liv haha (nörd).
Tycker väl att det kan vara fint med tattueringar men vill inte göra en själv. Rädd att det skulle se ut som att jag var smutsig haha eller så skulle jag ångra mig direkt efter. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja du mimar ofta när du tänker eller funderar sötnos!

2012-03-29 @ 00:52:18
Postat av: ida

Vad tycker du om Hunter stövlar?

2012-03-29 @ 17:27:36
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du i Kenza jackan ?

2012-03-29 @ 19:29:51
Postat av: Anonym

Varför vågar du inte bli kär igen?

2012-03-31 @ 02:11:56
Postat av: olivia

jag är hemma och sjuk så kollade igenom ditt arkiv, åh det är ju så himla kul att du är kär nu! för det finns ju inget som kan få en att må så bra som kärlek. du är grym

2012-11-28 @ 13:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0