bekännelser

Gillar inte bullar, kakor och sånt där så mycket.
Kan se ganka skelögd ut på bilder ibland. 
Gick in i en lyktstolpe en gång när jag kollade efter en kille, pinsamt!
Tycker att det är sjukt snyggt när killar har keps. 
Har fått höra en gång i somras att jag såg spansk ut haha.
Var väldigt blyg förut men inte mycket längre. 
Börjar ofta prata mycket när jag är nervös eller fryser.
Jag ääälskar att kramas. 
Är rätt mörkrädd, vill alltid ha lampor tända överallt.
Tycker att idrott och bild är dom roligaste ämnena i skolan.



Kommentarer
Postat av: Stoffe

det där med keps.. ska det vara en regular alltså med böjd skärm eller en baseball-keps med rak skärm? :)

2012-05-01 @ 12:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0