23.09


Lite tidigare ikväll. Satt framför lite makeup videos på youtube därför jag har lite extra ögonskugga..

Hejhej! Kollade nyss klart Big brother och sitter nu och spelar Rumble, heeelt beroende haha. Grym är jag också! Sjukt trött är jag så hade lätt kunnat somna nu men ska dra på de näst sista oth avsnittet någonsin strax. Så sorgligt och bra, spelar ingen roll hur mycket någon kille dumpar mig, gråter ändå mera till oth haha. Jaaja, ska svara på lite frågor nu. Så kolla in här strax om ni inte sover. Puss & godnatt!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Helsike vad snygg du är!

2012-03-30 @ 17:44:25
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: amy

Jättesnygg!

2012-03-30 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0