23.07


Bild på mig från i höstas! 

Hejhej! Har haft en riktig skitkväll. Har varit på jättedåligt humör och inte kunnat kontrollera mina tankar alls. Och när jag är på dåligt humör är det så jäkla lätt att se, kan inte låtsas liksom. Men det bästa för mig är inte att deppa ihop till massa lugna låtar, utan måste verkligen sätta på dom argaste låtarna och hårdrock riktigt högt så jag får ut mina aggritioner och tänker på annat haha. Tycker synd om min bror i rummet bredvid! Hur som helst! Har bara chillat denna kväll, kollat på bb och ätit tacos. Mysigt ändå! Ska fortsätta här nu och snart lägga mig i sängen och kolla på någon rolig film (INTE SORGLIGA ROMANTISKA FILMER EX. THE NOTEBOOK). Puss på er!

Denna kommentar gjorde min dag!!! Tusen tack fina du! :
Hej Tove! Måste bara säga att din blogg verklig är super fin och mega bra! Läser den varje dag! Riktigt bra smak har du, med. Vare säg det är snygga killar eller musik, ja mycket i allafall. O du är jätte fin, och verkar var en sjukt bra människa, fortsätt att vara så. Det vet jag inte egentligen, men du verka de, :) kram!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin du är!

2012-03-19 @ 14:07:44
Postat av: Anonym

Hur gammal är din bror och hur många är ni i din familj? :)

2012-03-19 @ 15:20:18
Postat av: Moa

Kan inte du visa en bild på din familj? :)

2012-03-19 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0