16.28


Igår!

Springturen kan ju varit det jobbigaste jag gjort på riktigt länge haha, men nu är jag stolt över mig själv iallafall. Sjukt härligt att komma ut i solen! Träffade på Emelie precis när jag kom hem så satt ute och snackade med henne ett tag. Det var jättelängesen vi sågs så det var trevligt! Nu sitter jag här och lyssnar på Mac Miller och chillar. Trodde att jag skulle somna på en gång av trötthet när jag kom hem men är faktiskt rätt pigg! Blir chill resten av dagen i väntan på dagens höjdpunkt: Big brother! Haha åh tragisk jag är. Ska iallafall svara på lite frågor strax. Stay tuned!



Kommentarer
Postat av: sof

åh va skönt att komma ut och springa. var springer du någonstans, har du bra vägar?

2012-03-06 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0