FRÅGOR / SVAR

Hejsan finis! Vill bara börja med att du är jättevacker och att din blogg inte går att motstå! :) Jag skulle bli superglad om du kunde säga hur mycket shortsen kostade! Eftersom du köpte de i farsta då det var 50% rea, skulle jag uppskatta om du både sa ordinarie och efter rean! Tack på förhand! :)
Hej! Jeansshortsen jag köpte på Bikbok i veckan kostade från början 299kr men eftersom det var halva priset så vart det 150kr! :)

Hur får du så många kompisar? Vet att det säkert är jättesvårt att svara på men snälla försök, hur lär du känna så många och går på fester och så.. Jag har många vänner men är inte alls ofta på fester vilket jag egentligen vill. Snälla missförstå mig inte nu.. Puss, älskar din blogg!
Hm.. Vet inte hur jag ska börja men jag älskar att träffa nytt folk. Så jag är väl ganska social, glad och trevlig mot folk antar jag. Träffar mycket nytt folk på fester somsagt, man blir vänner på facebook, byter nummer, festar igen osv osv! Sen måste man ju inte festa för att hitta vänner. Man kan följa med och hänga med sin kompis kompisar och sådär. Var bara naturlig, dig själv och trevlig så blir det jättebra!! Åh, gullig du är, tack!! :)

Tove du är jättesnygg! Har du någonsin varit i Finland? :)
Tusen tack! Hm.. Inte vad jag minns, bara åkt kryssning dit! :) 

Sen är det många frågor som dyker upp om och om igen ang några klädesplagg, här ifrån kommer dom:



Kommentarer
Postat av: Nicole

Köpt du "iphoneväskan" nyligen på Vila?

2012-06-10 @ 21:03:58
URL: http://nickys.se
Postat av: sofie

kan inte du göra en videoblogg med alla frågon nästa gång?

asso du är så grymt snygg !!!! jag fattar ingenting!!!!!! du kan ju typ få vilken kille du vill, inte för att jag käner dig, eller sett dig för jag bor ju här i lilla växjö men iallafall. jag har lite frågor till dig

1. kan du göra en smink video?

2. varför söker du inte något modelljobb? du skulle ju få det på en gång för su är så stört snygg!!

3. hur börjar du snacka med en kille som du tex träffar på en fest? som du aldrig har sett innan? vad gör du för att det inte ska bli stelt?

puss och kram

hoppas att du svarar

2012-06-11 @ 18:07:30
Postat av: Josefin

Söta du skulle du kunna svara vart det går att hitta den snygga mönstrade bikinin du la upp den 25 april? Kan inte släppa den!

2012-06-12 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0