tisdag 19 juni

2 bilder på mig och Emma från igår! 
 
Hejhej! Kom precis hem från Ewelina, sov där inatt! Kan berätta lite fort om igår, vart ju rätt dålig uppdatering. Emma kom iallafall till mig och jag slingade hennes hår, vart jättebra som ni ser på bilderna! Sen åt hon middag här och sen rullade hon hemmåt och jag mot Ewelina. Vi hade en riktig filmkväll med godis, chips och bra filmer! 
 
Tänkte käka lite nu och sedan ta en dusch och fixa mig. Ska in till stan och träffa Andrea sen, saknat henne!! Ingen aning om vad vi ska göra faktiskt.. Kanske gå runt i affärer och så. Blir mysigt iallafall! Uppdaterar mera när jag kommer hem. Vi hörs! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elsker seriøst bloggen din! du er utroooolig pen! Du er forbilde mitt:) Gleder meg alltid til å sjekke ut bloggen din!

2012-06-19 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0