FRÅGOR / SVAR

Dum fråga kanske, men har du ingen pappa?
Jo jag har en pappa! Bor dock inte hos honom, men träffar han ibland. 

Hej Tove! Har du fått en blåsa på läppen någon gång? Puss! 
Hej! Haha det minns jag inte, men säkert! Kram.

Vart bor du och vad är de för sjö? :)
Jag bor i Sköndal, och sjön heter drevviken! :)

Vad är det för ras? :D
Leo är en Soft Coated Wheaten terrier! :) 

Hej! Jag ville bara säga att din blogg är jätte bra, och jag undrar om du gick i Sköndalsskolan förut? Jag gick också där! Kram :)
Åh tack!! Ja jag gick där från sexårs till 6an! Kram :) 

Använder du någon highlighter? Isåfall, vilken? :) Kan du lägga upp bild på den och visa hur du använder den?
Använder en grym highlighter från The Balm som heter Marry Lou Manizer. Den kan man ha lite överallt faktiskt.. Jag brukar ha den under ögonbrynen, men också som ögonskugga och lite highlighter över kindbenen! Köpte den på Nelly.com! :)

Kommentarer
Postat av: titi

Vad tycker du om din tid i sköndalsskolan?

2012-06-23 @ 20:07:41
Postat av: Anonym

Hej! Använder du bus eller har du solat? Så sjukt brun! Kram

2012-06-23 @ 22:17:03
Postat av: Johanna

Kan inte du visa allt ditt smink och säga hur du gör när du applicerar det osv? Eller typ sminkvideo/bilder? Bra blogg :)

2012-06-24 @ 04:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0