filmkväll



Jag nyss! Så här ser linnet ut framifrån förresten, det med djup rygg. Från Gina! 

Tog en lång lång dusch och nu har jag precis klätt på mig lite. Ska käka lite middag nu, sen rullar jag mot Ewelina för filmkväll. Blir ett stopp i centrum också för att köpa lite gott. Ska bli jättemysigt! Och angånende bloppisen, den blir tyvärr inställd! Ångrade mig lite vid vissa plagg och känns onödigt att ha en bloppis med bara 2-3 plagg. Flyttar fram det istället! Nej men nu måste jag kila, hoppas ni får en mysig kväll. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ewelina blogg?

Svar: ja, times.devote.se!
Tove Waldemar

2012-06-26 @ 22:52:45
Postat av: Anna med A

Super snyggt linne!

2012-06-28 @ 19:30:20
URL: http://frokenvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0