eyes

 
Såhär såg min sminkning ut, och så ser den väl ungefär alltid ut till fest. Många som har frågat hur jag sminkar mig så tänkte berätta lite, försöka iallafall! Använder mig av en palett från H&M med massa olika färger men tar alltid ljusbeiga/bruna. Börjar med att lägga en ljus ögonskulle över hela ögonlocket. Sen tar jag en mörkbrun färg och börjar längst ut och sen över globlinjen. Man får testa sig fram lite. Sen avslutar jag med att sudda ut kanterna och så att färgerna går in i varandra lite eller vad man ska säga. Det gör jag med en lite större pensel från H&M. Svårare än så är det inte! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du visa bild på produkterna? :)

2012-06-17 @ 17:57:54
Postat av: angelica

tar du inte mascara på de innersta ögonfransarna? :)

2012-06-18 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0