då / nu



Hittade lite bilder på mig från Juni förra året, och detta år. Mycket som har förändrats, både på utsidan och insidan. Har blivit sjukt mycket mer självständigare, mer ödmjuk, självsäkrare, fått fötterna mer på jorden och sådär. På utsidan är den största förändringen hårfärgen antar jag.. Vet att flera av er tycker att jag passar bättre i brunt, men känns mer som jag i blondt! Sen tycker jag att jag ser mognare ut också detta året och så enligt mig är skillnaden från förra året bara positiv haha! Vad tycker ni? Har jag förändrats något?

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste börja med att säga att jag älskar din blogg och läser den dagligen. Undrar om du kan berätta hur då fått ditt hår sådär fint ljust ifrån brunt till "blont". använde du någon färg emellan eller slingar du det bara?



jag blond nu (med hemsk utväxt) och vill ha lite mer slingat hår som dig, några tips? tack i förhand!

2012-06-02 @ 16:29:47
Postat av: Anonym

du är lika fin i både och, tycker du kan ha blont nu på sommarhalvåret och brunt på hösten! :)

2012-06-02 @ 17:30:44
Postat av: Vendela

Måste bara säga att du verkar vara en så sjukt fin person, med ditt utseende skulle du kunna ha en hemsk personlighet... Men det har du inte! du har verkligen som du säger båda fötterna på jorden, även om du blir mer självsäker säger du inte att du är bättre än andra. Istället för att bli tillexempel avundsjuk blir man glad när du berättar om något bra som hänt dig eftersom du är en så härlig människa! Nu blev denhär kommentaren väldigt lång men ville verkligen skriva det här! Kram!

2012-06-02 @ 20:49:08
URL: http://craazyyshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är snyggast som blond

2012-06-03 @ 00:31:06
Postat av: YY

nja, du passar i båda, fast du passar bättre i det bruna :)

2012-06-03 @ 02:58:53
Postat av: Vilma

Vart har du köpt den blommiga klänningen och den blommiga toppen på bilderna 3 & 4 ? Dom var jätte fina!!! Kram på dig :)

2012-06-03 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0