Cravings


Jacka - Gina, Bustier - H&M Garden Collection, Väska - Lindex, Shorts - Bikbok, Nagellack - Gina

Detta är väl vad som står högst upp på önskelistan just nu.. Vill ha ALLT! Tur att jag sålt lite kläder då så jag har råd med iallfall lite. Jackan är helt perfekt, vill så gärna byta ut min svarta skinnjacka mot en vit såhär under våren/sommaren, så jävla snyggt och passar till allt. Bustiern.. Det är en gammal från H&M's Garden Collection som kom ut för ett par år sen, men jag är kär i denna, finns på Tradera, funderar på att köpa faktiskt! Sjukt snygg till jeansshorts! Jeansshorsen funderar jag också på att köpa, behöver ett par enklare utan hög midja som man kan ha till stranden och sådär! Jaja, får åka till stan och prova lite kläder snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0