bekännelser

Hittar alltid massa stora sår på mina ben som jag inte har någon aning om vart dom kommer ifrån.
Tycker faktiskt att vi tjejer har lite för höga krav på killar. 
Jag äälskar chips och dipp.
Hatar när man har bestämt något och ser fram emot det, sen blir det inte av. 
Är 25% norsk & 75% svensk.
Älskar människor som står för det dom gör/säger och bjuder på sig själva.
Saknar ridningen lite faktiskt, så mysigt att rida.
Tycker det är sjukt fint med bruna händer på somrarna, och ett snyggt nagellack till.
Har aldrig haft ett seriöst förhållande. Inget som hållt längre än 2 månader iallafall.
Gillar inte att sola ryggen, man ser inte skillnaden lika bra där haha. 
Har alltid väldigt varmt i mitt rum.
Älskar att lyssna på gammal musik som man glömt bort. Sparar alltid mina gamla spotifylistor. 


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej Tove!

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig och sälja ett par jeansshorts från Gina, dom är helt nya! Har ingen blogg och skulle var omöjligt att sälja på blocket.

Hör gärna av dig till min mail :D

2012-06-02 @ 18:12:33
Postat av: YY

kan du norska ? :D

2012-06-03 @ 02:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0