bekännelser

Är nästan alltid glad. Sällan jag är arg, men när jag väl blir arg så kokar det verkligen i mig.
Får mest komplimanger för mina skrattgropar. 
Känner mig inte alls bekväm när mitt rum är stökigt.
Har fått höra en gång att jag är lite lik Reese Witherspoon och Blake Lively
Längtar så mycket till Kreta att jag snart spricker. 
Jag älskar att kolla runt på Tradera när jag har tråkigt. 
Saknar ridningen jättemycket just nu, funderar på att åka ut till mitt gamla stall och rida en sväng..
Måste på en Project X - fest innan jag dör. 
Är inte största haffaren haha, tycker bara att det är väldigt kul med killar. 
Klarar mig inte en dag utan musik. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

På din bloppis kommer du kunna möta upp och ge kläderna eller bara skicka dem via posten??

2012-06-26 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0