9 juni 2012


Jag igår!

Godmorgon! Har börjat vända lite på dygnet tror jag.. Somnar inte förrän runt 3 på nätterna och på morgonen är det omöjligt att vakna innan 11. Idag gick jag upp exakt 11 och det tyckte jag var tidigt.. Lite orolig över hur detta ska sluta haha. Vill ju inte sova bort varje dag! Men men, har precis fått i mig lite kaffe och piggnat till. Har ingen aning om vad som händer idag.. Men ikväll blir det iallafall fest! Ska försöka hitta på något nu, vi hörs lite senare. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Dalila

Ahhhh du är så vacker!!!

2012-06-09 @ 15:02:54
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

Nu är vinnarna av dagensblogg ute! Gå gärna in och anmäl dig till den nya omgången så kanske du är en av vinnarna! :D

Lycka till och kram! :)

Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

fin du är :) hoppas du får en bra dag!

2012-06-10 @ 09:41:08
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Postat av: julia

Tove du är jättesnygg!Har du någonsin varit i Finland?:)

2012-06-10 @ 13:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0