23 juni 2012

 
Efter ett dygn på landet, slitet!!

Hejsan! Blev ingen uppdatering men hoppas ni hade en härlig midsommar! Min var.. Sådär. Vart tvingad med till mammas killes landställe som ligger en bit utanför Stockholm. På dagen var det väl ganska mysigt faktiskt, vi gick till en Midsommarstång där det var fika, tävlingar, dans och sånt. Men sen på kvällen började jag tycka synd om mig själv och längtade hem till vännerna. Så deppade väl ihop ett tag men var väl bara att gilla läget.. Nu är jag iallafall hemma, sjukt skönt. Behöver en lång dusch nu och sedan blir det nog chill hela kvällen. Skulle egentligen träffat Andrea men vi ska ses imorgon istället. Har lite bilder från igår som jag ska visa strax så vi hörs då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0