2012-06-19




Nyss! 

Tjena! Läget? Med mig är det jättebra! Har varit i stan hela eftermiddagen med Andrea. Så mysigt att träffa henne igen, var ju typ 1,5 vecka sen sist! Vi gick iallafall runt lite i affärer, sen satte vi oss ett bra tag på Tacobar och käkade & snackade massa. Efter de gick vi runt ett tag till innan vi drog oss hemmåt. Fick med mig linnet på bilden från Punk Shop, lite random att handla där men har velat ha detta linne länge! Kvällen blir nog lugn hemma bara. Skönt! Vi hörs lite senare antar jag, puss! 


Kommentarer
Postat av: leonie

Hej tove! Det är så att jag och min syster som är 18 år ska åka till kreta snart med massa andra , jag undrar bara om du vet nån/ några klubbar som inte har någon åldersgräns Eftersom jag är 15 år gammal, hur funkar det egentligen med spriten och så måste alla visa leg ? Skulle vara jätte tacksam för svar!!!
Tack för en grym blogg!

2012-06-19 @ 20:38:52
Postat av: Andrea

kan du lage en sminkevideo? :)

2012-06-19 @ 21:56:50
Postat av: Daniella

Vad ska du ha på dig på midsommarafton? :)

2012-06-19 @ 22:12:02
Postat av: Julia

Vart kommer linnet ifrån? Grym blogg, love it!

2012-06-20 @ 00:14:14
Postat av: sara

Heeeej, det skulle vara hur snällt som helst om du kunde berätta vad linnet kostade, bor inte i sthlm så skulle behöva veta hur mkt jag ska ge min kompis som ska dit så hon kan köpa det! :D love your blog

2012-06-21 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0