15 juni 2012

Jag igår! Tror jag aldrig haft så mycker rosa på mig samtidigt haha. Kavaj - H&M, blus - Zara. 
 
Hejsan! Vart inte mycket uppdatering igår men hann inte.. Vid 7 mötte jag upp Anna, Sofia, Amanda, Linn och Ewelina. Vi gick ner till sjön och förade lite sen drog vi vidare till Flaten där det var ett stort gäng. Mycket nytt folk men ändå massa bekanta så det var jätteroligt. Vid 1 tiden började jag och Emelie ta oss hemmåt. Eftersom bussfan inte ville stanna vid oss fick vi gå säkert en mil hem men det var väl mysigt. Efter lite nattkäk hos mig somnade vi gott. Har varit vaken sen 12 men verkligen inte fått något gjort alls.. Låg kvar länge i sängen och nu har jag bara käkat lite lunch. Är riktigt seg idag så blir bara chilldag, ska bli riktigt skönt!! Har lite bilder från gårkvällen att bjuda på så vi hörs då. Puss! 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, Soffan räknade ut hur mycket vi gick igår när vi alla skulle hem. Det var 5 km!!! Haha galet :D PUSS TEO!

2012-06-15 @ 15:21:06
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Anonym

Var det länge sen du köpte blusen? Tror du den finns kvar? Den och även du är sjukt fin!! :)

2012-06-15 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0