12 juni 2012



Nyss! 

Hejsan! Vill börja med att säga förlåt för min usla uppdatering senaste 1-2 dygnen, men har haft fullt upp. Igår vart det Sverige-Ukraina inne med ett gäng vid Norra bantorget. Dock var det lite segt, sjukt mycket folk och fotboll & jag går väl inte ihop. Efter halva matchen fick jag reda på att Sverige inte var dom gula, men allt kan man inte veta! Efter drog vi till Apberget där det var krök med sjukt mycket folk. Var säkert 70 pers, massa man kände igen så var askul. Kvällen slutade tyvärr inte lika bra för mig men men. 

Idag tog världens bästa storebror studenten så var på utspringet vid 1 och sen har vi haft fullt upp här hemma med mottagning och allt. Nu har alla gått iallafall så tänkte hoppa i mjukiskläderna och mysa framför tvn. Skönt! Har lite bilder från igår/idag att visa, lägger upp dom strax. Hoppas allt är bra med er, puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0