10 juni 2012


Jag lite tidigare idag haha, fyfan. Gårdagens smink och kläder på!

Hej på er! Sorry för lite dålig uppdatering igår och idag, men ska försöka ta igen det! Igår vart det fest i Axelsberg, drog dit med Agnes och Ewelina. Var massa skönt folk, dans, dricka osv. Hade jäkligt roligt! Och efter bara 1-2 timmars sömn inatt är jag faktiskt förvånansvärt pigg! Har precis varit och solat en stund i farsta med Junia och nu blir de nog chill resten av kvällen! Tagga om till imorgon! Jaja, har lite bilder att bjuda på så kolla in här strax. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du så många kompisar? Vet att det säkert är jättesvårt att svara på men snälla försök, hur lär du känna så många och går på fester och så.. Jag har många vänner men är inte alls ofta på fester vilket jag egentligen vill. Snälla missförstå mig inte nu... Puss, älskar din blogg!

2012-06-10 @ 16:27:29
Postat av: Anonym

Be dina vänner beskriva dig med 3 ord! :D

2012-06-13 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0