måndag 23 juli


2 slitna bilder från idag! 

Hejsan! Läget? Med mig är det bara bra. Har inte varit hemma på hela dagen så har inte blivit mycket uppdatering tyvärr. Har iallafall hägt en stor del av dagen hos Junia. Vi hade lite tråkigt så hon fick spontant slinga mitt hår som jag var totalt less på. Vet inte om man ser så mycket på bilderna men är ganska mycket ljusare, tycker jag iallafall. Jättenöjd! Sen på kvällen mötte vi Amanda också, köpte lite gott och kollde på några filmer. Så mysigt med mina tjejer! Tänkte sova snart tror jag, så vi hörs mera imorgon. Puss och godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint det blev

2012-07-24 @ 01:15:57
Postat av: Moa

Va fint det blev

2012-07-24 @ 01:16:17
Postat av: Fanny

Vad har du för väska på bilderna? Kan du inte visa i ett inlägg :)

2012-07-24 @ 19:50:07
URL: http://fannyohrnell.blogg.se
Postat av: Carolina

Råkade komma in här av en slump när jag sökte på ricinolja för håret på google. Gud va söt du är! Tänkte höra hur du slingar ditt hår? Med huva eller förhand i folie och vilken färg använder du då? Och vilken foundation använder du dig av, jag har med olivfärgad hy som du.. men är så himla svårt att hitta både puder och foundation tycker jag. Ha det fint!

2012-08-17 @ 13:41:41
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0