godnatt!


Nyss! 

Tjena! Kom nyss hem från Junia. Mötte henne vid halv 8 tiden, köpte lite godis och drog hem till henne och satte på Baksmällan. För något år sedan såg jag och Junia den filmen säkert 50 gånger och nu har jag inte sett den sen dess, så sjukt bra haha! Vi snackade massa och smed massa planer.. ska försöka få någon att gå att uppfyllelse innan sommaren är slut iallafall! Ska strax hoppa i säng för imorgon är det jobb som gäller sen får vi se vad som händer på kvällen, antingen filmkväll eller fest! Hur som helst, sängen var det ja. Puss! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att drömma och önska saker. Jag tror på att man når dit man vill snabbare om man fokuserar och tror på något. Men nu blev jag ju nyfiken på vilka planer ni smider? Berätta några saker du vill ska gå i uppfyllelse innan du blir 18 ! Tack för en bra blogg

2012-07-20 @ 12:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0