gårdagens outfit / lördag 21 juli


Kofta - Salt (ny!), Linne - H&M, Shorts - Gamla, Stövlar - Hunter. 

Gårdagen var riktigt bra! Det var fredag, shoppade, fick en pojkvän (haha en kille i 20 års åldern kom fram till mig i stan och frågade chans, presenterade sig och frågade efter mitt nummer), fick även ett meddelande på facebook som gjorde min dag och sen träffade jag min fina Andrea! Vi chillade i hennes fina nya hus, kollade på solsidan hela kvällen och åt massa gott. Jättemysigt! Imorse vaknade vid runt 11 och jag kom precis hem. Får se vad som händer idag.. Har inga planer än. Men tänkte iallafall käka lite lunch nu och bläddra lite i H&M's höstkatalog som kom igår, ångest! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Amen snyggggg!

2012-07-21 @ 14:17:00
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Anonym

Ruskigt snygg!! En snabb fråga bara, hur lång är du?
För man kan ju få en bild utav någon, men längden är ju jätte svår att gissa sig fram till! Kramis

2012-07-21 @ 18:33:38
Postat av: Anonym

Snäääälla kan du berätta vad det var för meddelande? Fett snygg outfit!

Svar: Yo! Hur ær allt med dig då? Resan hem gick fint? Var skitkul att se dig igen, vackraste flickan i platanias Puss påre
Tove Waldemar

2012-07-21 @ 19:06:10
Postat av: Ellinor Åkeson

Brinn i helvetet vad snygg!

2012-07-21 @ 22:54:21
URL: http://ellinorchristinahermine.blogg.se/
Postat av: Alicia

Skulle inte du kunna visa lite hur det ser ut i ditt ru
? Skulle vara kul att se :)

Och förresten, du är sjukt snygg! Älskar din blogg!!

2012-07-22 @ 02:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0