frågor & svar / kreta

 Vad blev det för hotel i år? Skulle även bli jätteglad om du kunde länka inlägget du skrev om Kreta förut. Kram!
Det blev Villa Giorgios där vi bott 2 gånger innan också, jättemysigt litet hotell! Det inlägget hittar du här! Kram. 

Vad brukade du ha på dig när du gick ut? Vad var bäst att ha typ på splendid? :)
Finns väl ingen klädsel som "är bäst", ha på dig några svala kläder du trivs i. Jag hade shorts och något linne! :) 

Kan du inte visa hur du gjort med ditt hår påbilden med moppen I bakgrunden? Så fint! Superbra blogg!
Lockade håret med min plattång bara, superenkelt! Tack!! 

Har du tips på några bra matställen? Vem är killen på bilden med datorn? :)
Sonio! En jättemysig resturang vid stranden där dom har världens godaste pizza, utan att överdriva! Vi åt där flera kvällar i och Andrea åt deras pizza nästan varje dag haha. Sjukt gott! Killen med datorn är Jonas, en bartender på Eclipse! :) 

Brände du dej när du använde sololja? :) Och började du använda den på första dagen eller efter ett par dagar? Kram!
Använde hawaiian tropic kanske fjärde dagen, innan dess hade jag kört med solskyddsfaktor för att inte bränna mig. Så då hade jag fått en rätt bra grundfärg och brände mig speciellt inte mycket med oljan, bara lite på armarna. Man får vara försiktig! Kram! 

Fina bilder! Men jag undrar en sak: När ni tar bilder på varandra när ni är vattnet, tar ni eran vanlig digital kamera eller har använder ni en kamera som tål vatten? Eftersom det ser lite risk fullt att ta med sin egna kamera precis i vattnet, är ni inte rädda att tappa den och bli förstörd?
Tack! Nej, vi använde min vanliga digitalkamera. Hm.. man är ju försiktig och har ett snöre på kameran runt armen för att inte tappa den. Sen tyckte jag nog att det var värt risken!! :) 

Vilka fina bilder! Är de tagna med systemkamera eller iPhone? :)
Tack!! Dom är tagna med min digitalkamera :) 

Vilka härliga bilder! Kan inte du berätta lite om resan? Typ höjdpunkterna eller nåt? Din blogg är skitbra!
Jo absolut! Hade ju jätteroligt hela tiden, och en sjukt mysig resa. Höjdpunkterna var väl när vi drog ut på kvällarna, dansade massa och träffade folk. Men också en kväll när vi åkte till Chania med Andreas familj. Vi shoppade, gick runt i gränder, åt god mat och hade jätteroligt. Sen börjar jag alltid le när jag tänker på när jag och Andrea spelade volleyboll på stranden. Haha, vi var så sjukt dåliga, kastade oss i sanden, sköt in bollen på resturanger och skrattade så vi fick ont i magen! Vill tillbaka varje sekund! Åh tack!! 

Vart är alla dina fina bikinisar ifrån? :) Kram!
H&M och Zara! :) 

Är dina solglasögon från rayban? Vart har du köpte de? Kram!
Nej det är ett par fejk, men dom ser ganska äkta ut faktiskt. Köpte dom i en liten affär på Kreta för 7 euro! Kram!

 



Kommentarer
Postat av: titi

Vet du vart man kan köpa sånna fejka rayban i Stockholm? Du är så fin!

2012-07-15 @ 17:04:10
Postat av: Johanna

Vad har du för digitalkamera? Kan du Inte berätta lite om den? :)

2012-07-15 @ 19:43:03
URL: http://johannahellstrom.devote.se/
Postat av: Shanice

Hejsan! Jätte fina bilder ifrån Kreta! Nyfiken på vem killen är från tidigare år på Kreta? :)
Puss, bra blogg!

2012-07-15 @ 20:54:29
Postat av: hanna

hur kunde ni gå ut och festa på kvällarna? vad sa era föräldrar och när kom ni hem osv? :)

2012-07-16 @ 00:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0