FRÅGOR & SVAR

Hur har du fått så lång fina ögonfransar?
Har långa fransar naturligt! Sen använder jag också en bra mascara från Telescopic! 

Hur håller du dig i så bra form?! (Din kropp är to die for!)
Åh tack! Tränar verkligen ingenting, och äter inte direkt nyttig mat heller. Skulle väl säga att jag har väldigt bra gener, kan nästan äta vad som helst utan att det sysns. Har jättesvårt att gå upp i vikt! Sen promenerar jag väl med hunden varje dag också haha. 

Hur lärde du och Andrea känna varandra?
Vi läste varandras bloggar, började snacka lite på facebook och sen sågs vi! 

Brukar du locka håret varje dag? Eller hur får du så fint fall på ditt hår?
Lockar nästan aldrig håret faktiskt. Och när jag väl gör det så gör jag det med plattången, tycker det blir snyggast och ser naturligast ut då! 

Vem ska du till Grekland med? :)
Mamma, brorsan, mammas kille och hans 2 barn :) 

Hej Tove! :D Måste bara fråga, jag ska utomlands snart och har ganska lätt för att bli brun och svårt för att bränna mig men i Grekland är de ju ändå lätt att bränna sig! Så då undrar jag vad du brukar ha för solskyddsfaktor på solkräm när du solar? :) Haha tacksam för svar, din blogg är super!
Hej! Jag använde solskyddsfaktor 20 första 3 dagarna för att inte bränna mig, sen började jag med Hawaiian tropic utan någon faktor! Tusen tack!! :) 

Är dina hunters blanka eller matta? Kram!
Matta! Kram! 

Men vad säger era föräldrar om att ni gick ut och festade och drack osv? På Kreta alltså? :)
Mamma gillar väl inte att jag dricker men hon lät mig festa och komma hem när jag ville. Förra året var hon strängare, men nu är jag 17 år så hon släppte mig lite mera! Däremot vart hon inte så glad när jag kom hem halv 8 på morgonen.. hehe. Men den historian kan vi ta någon annan gång! :D 

En semester flirt är alltid härligt, men detta var ju lite mer. Skulle du vilja träffa han igen?
Ja det skulle absolut vara roligt, men bara som vänner då! 

Hei! Jeg skal til Kreta snart, og jeg lurte på om du vet om det er Zara Woman der? Har bare hørt at det er for barn.. Klem!
Det finns Zara Woman i Chania, exakt vart vet jag inte. Kolla på deras hemsida så står säkert adress! Kram! 

Kommentarer
Postat av: Elina

känns som du är ännu en sån där tjej som endast skriver om hur mycket du festar och vad du köper. är du intresserad av politik eller något? vad anser du om krig, mänskliga rättigheter osv? kom igen nu tove, låt oss se mer av den sidan! bara min åsikt! kram

2012-07-19 @ 19:20:35
Postat av: Stephanie

Elina: det är vad hennes blogg handlar om och det är väl det hennes läsare gillar! :)

2012-07-19 @ 22:13:04
Postat av: Anna svensson

Känner dina och Andreas föräldrar varandra? Eftersom ni åkte till Kreta tillsammans och att ni lärde känna varandra på facebook? :)

2012-07-20 @ 11:58:13
Postat av: Anonym

Gillar man politik får man leta efter dom bloggarna nånannanstans kanske? Ett tips är att googla blog+politik.

2012-07-20 @ 12:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0