FRÅGOR / SVAR

Åhh vad fina bilder, hur fick du tag i smirnoff och breezer? :) Kram!
Tack!! Köpte i vanliga mataffärer, dom frågade inte efter någon ålder! Kram.

Vart ska du om 2 veckor och hur länge? :)
Ska till Rhodos med familjen i 2 veckor, dock åker vi om en vecka :)

Var är dina hunters ifrån? Hur mycket kostade koftorna från Vila, dem du hade köpt i olika färger? Du har en super bra blogg! Love it!
Fick dom i födelsedagspresent men tror dom är från Best of Brands. Koftorna från Vila kostade 230:-/st. Tack så mycket!! 

Hej Tove! Hur mycket kostade din kamera? Önskar nämligen mig en när jag fyller år. Och är den jätte bra? Canon är ju ett as bra märke. Tar den då typ lika bra som en systemkamera? okej kanske inte som en systemkamera då, men relativt bra? Hoppas du fattar... Kram, älskar din blogg! :)
Ingen aning faktiskt men mellan 1500-200kr kan jag tänka mig.. Jag tycket att den är jättebra. Är inte värsta proffsfotografen, fotar mest för att spara minnen och lägga ut på facebook/bloggen så den duger gott och väl för mig! Tack vad glad jag blir! :) 

Ruskigt snygg! En snabb fråga bara, hur lång är du? För man kan ju få en bild utav någon, men längden är ju jätte svår att gissa sig fram till! Kramis!
Tusen tack! Jag är runt 173cm tror jag! Kram! 

 Hej Tove! Jag undrar om du gått om en klass i grundskolan eftersom du skriver att du är 17 och ska börja i gymnasiet? Superfin blogg! Kram
Är 17 år, född 95. Men kommer börja ettan till hösten, så ja, jag ska gå om! Tack! 

Känner dina och Andreas föräldrar varandra? Eftersom ni åkte till Kreta tillsammans och att ni lärde känna varandra på facebook? :)
Nej dom kände inte varandra innan! Vi åkte inte till Kreta tillsammans, utan Andrea åkte dit med sin familj och jag med min mamma, var bara en slump att vi skulle till samma ställe och ren tur att vi lyckades pricka in rätt vecka. Sen åt vi middag tillsammans 2 kvällar där, så dom lärde väl känna varandra lite då! :) 

Känns som du är ännu en sån där tjej som endast skriver om hur mycket du festar och vad du köper. Är du intresserad av politik eller något? Vad anser du om krig, mänskliga rättigheter osv? Kom igen nu Tove, låt oss se mer av den sidan! Bara min åsikt! Kram!
Detta är min blogg, min frihet att skriva exakt vad jag vill, vad jag tycker är roligt att blogga om osv. Som du kanske ser i kategorierna högst upp så bloggar jag mest om kläder, min vardag, musik och mig själv. Politiska åsikter vill jag gärna hålla för mig själv, tycker att folk dömer så mycket och drar egna slutsatser när man skriver om sånt. Det här är somsagt min blogg, och den är som den är. Visst kan jag skriva djupare texter och sånt, men vill du läsa om politik, mänskliga rättigheter och krig är du nog inne på fel blogg. Kram! 

Kommentarer
Postat av: Michelle

När du hade karamell färg i håret. hur gjorde du när du la på det på håret. Blev dina kläder färgade? Gör du länk byten? Kram kollar på din blogg varje dag älskar den:)

2012-07-24 @ 08:18:52
URL: http://swedigirl.blogg.se
Postat av: Karin

Fan va sjukt, ska också till Rhodos! Åker imorgon dock men ska va där i två veckor haha! Vilket hotel/stad? Kramkram!!

2012-07-24 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0