5 juli 2012


Nyss! 

Hejhej! Håller på att fixa det sista med packningen just nu.. Kommer säkert glömma något viktigt. Me det löser sig!  Har varit en sväng i farsta med mamma och köpt lite nödvändigheter, så nu är jag redo! Planet går vid 9 ikväll så vi ska åka till flygplatsen vid 6 tiden. Vi kommer till hotellet sent inatt så blir väl att sova direkt så man är redo för en heldag i solen imorgon. Ska bli så jääävla skönt! Och jag ska bli så jäävla brun haha. Jaja, uppdateringen kommer tyvärr ligga nere. Kommer inte ha något internet, och vill njuta av resan till max. När jag kommer hem blir det dock mycket bilder, bloppis, lite ändrigar här osv. Ni får se fram emot de och inte sakna mig för mycket nu haha. Puss på er bästa läsare! 


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vad använder du för hårfärg när du färgar håret ?:)

2012-07-05 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0