26 juli 2012


2 biler från igår! 

Hejhej! Läget? Med mig är det bara bra förutom att jag är helt sjukt trött.. Igårkväll drog jag och Junia på ett krök långt ut åt helvete haha, vi fick iallafall skjuts på moppe. Det var lite folk man kände så det var trevligt, dock tog det sjukt lång tid för oss att komma hem så vart inte många timmars sömn. 

Idag mötte jag Amanda och Sofia, vi tog en sväng i stan. Snackade, åt mat och shoppade lite, supermysigt! Fick med mig lite nödvändigheter som jag verkligen behövde köpa så jag är nöjd. Ska nog käka lite middag nu och sedan försöka fixa videoinlägget med svaren på frågorna! Tack för alla bra frågor och alla fina komplimanger ni ger mig, ni är så söta! Men men, kolla in här lite senare. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jewla vacker du är ❤
Hur sminkar du dig ?

2012-08-04 @ 12:21:43
Postat av: Anonym

Så jewla vacker du är ❤
Hur sminkar du dig ?

2012-08-04 @ 12:22:00
Postat av: donna

Hur sminkar du dig, kan du inte göra en video :D

2012-10-08 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0