19 juli 2012

 
Nyss! 

Tjena! Haft en bra dag? Min har varit helt okej. Hade dock världens sämsta morgon, ville bara gråta och dra täcket över huvudet. Vaknade upp, fortfarande sjuk, en halvtimme innan jobbet.. Var bara att kasta sig in i duschen och bilen. Tack & lov skjutsade mamma mig så hann i tid iallfall. Var en ganska lugn och skön dag på jobbet, stod och brädde säkert 200 mackor och sjöng med i massa musik. Slutade vid 3 och då tog jag och mamma en sväng in till stan. Letade efter bikinis, men det var så jäkla utplockat.. Så hittade ingen, dock ångrade jag att jag inte köpte en kofta jag hittade men men, får köpa den någon annan dag. Ska ta något att äta nu, sen ikväll blir det filmkväll hos Junia. Mys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0