16/7-2012


Jag på Kreta. Linne - Monki, Shorts - gamla, skärp - gammalt! 

Hejhej! Jag har antingen världens sämsta tajming eller så är bara gud emot mig hela jäkla tiden. Har gått och blivit sjuk. Värdelöst va!? Första dagen på jobbet och allt.. Påvägen hem fick jag jätteont i halsen och kände mig svimfärdig. Somnade 2-3 timmar när jag kom hem, och nu mår jag inte heller mycket bättre. Vart sjuk direkt efter Kreta förra året också.. Bajs. Får lite panik över jobbet men hoppas jag blir frisk fort (helst till imorgon!). 

Kan ju berätta lite om jobbet om det är någon som undrar.. Jobbar på Borgarskapets äldreboende, fick det av kommunen. Var reserv och fick reda på att jag fick jobbet för bara 1 vecka sen ungefär. Trodde jag skulle arbeta med gamlingarna men tydligen inte. Denna veckan ska jag vara i köket, rätt kul faktiskt. Var som att praoa på ett café ungfär. Fick göra sockerkaka och andra grejer för 200 personer, kläcka massa ägg och sånt haha. Jobbar 9-15 om dagarna så det är ganska skönt. Vill ha mycket att göra så tiden går fort! Nice med pengar iallafall! Jaja, tänkte lägga mig i soffan nu och kolla på Sex and the city 2 som börjar. Ha det fint och hoppas ni mår bättre än mig. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Hermine

Så pen du er, og god bedring!

(du sa du var kvart norsk, så regner med du forsår hva jeg sier) Haha :P

2012-07-16 @ 22:57:01
Postat av: Alva

Det är helt sjukt hur fin du är! Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att se ut som du! ett riktigt dröm utseende. Skulle jag få välja hur jag fick se ut så skulle jag välja att se ut som dig, och de menar jag också. Du borde vara riktigt nöjd! Puss :*

2012-07-19 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0