12 bekännelser

Älskar att dansa, är helt värdelös på det men det gör inget.
Har börjat trivas med min kropp mycket mer under dom senaste månaderna. Skitskönt! 
Saknar ridningen massa just nu!
Är fortfarande skitdålig på att smsa med touch trots att jag haft min iphone i snart 3 månader. 
Tycker att det är jättekul att sminka mig.
Känner en som har ätit på samma resturang som Justin Bieber, alltså samtidigt. 
Tycker att Bob Harper (tränare i Biggest loser) är jättesnygg.
Kollar på One tree hill varje kväll. 
Enligt mig är min blogg jättetråkig och förstår verkligen inte varför så många läser den.
Stör mig jättemycket på blondiner som färgar håret brunt bara för att det blir höst.
Tycker att det är jättejobbigt att prata i telefon och över skype.
Längtar jättemycket till våren/sommaren.



Kommentarer
Postat av: so

vart red du nånstans ? tänker du börja igen? hur många läsare har du? fin tjej och fin blogg!

2012-02-01 @ 17:38:03
Postat av: Anonym

Alla läser din blogg för att du är sjukt söt!

2012-02-04 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0