Q / A

Kan du berätta lite mer om Mary-Lou Manizer? Har hört att den ska vara bra och så :)
Här är beskrivningen från Nellys hemsida där jag köpte den, lite töntigt haha: Möt Mary-Lou Manizer - en till synes oskyldig honungsfärgad 'luminizer' som fångar allas blick. Denna highlighter, skugga och skimmer ser till att ge dig ett ungdomligare utseende med en diskret glöd. Applicera på ögonlocken för en lyxig look, svep den över kinderna för en sexig ton eller använd den som en all-over-finishing innan du ger dig ut på kvällen.

Hur klipper du ihop videon på dig? :)
Använder ett program som heter Windows Live Movie Maker, det brukar redan finnas på datan men om det inte gör det så går det nog att ladda ner enkelt och gratis om du söker på google! :)

Värsta stalkern här. Fin hiss o diss! Vill du till kreta i år igen? får du åka själv?
Tack! Ja, jag vill jättegärna åka dit! Ja, skulle nog få åka själv detta år, men eftersom min mamma också vill dit i år igen så antar jag att vi åker familjen. 

Vad är din hund för ras? och du, vet hur många killar som helst som skulle dööö för dig!
Han är en Soft coated wheaten terrier! Haha vad gullig du är!! Varför gömmer dom sig!?


Vad kostade Hollister tröjan? Tacksam för svar!!!
Tror den kostar 300:- egentligen, men det var 25% på den om jag minns rätt! 

Hej Tove!
Vad gör du för att få ditt hår sådär fint? Är det självfall eller gör du något speciellt med det? :)
Hej! Lockade med min plattång, det är bara att snurra på den liksom när man drar neråt, sök på filmer på youtube! :) 

vilken låt är det ni spelar vid 1,37 i den här videon? :D bra blogg!
Den heter Ma Chérie med DJ Antoine! Tack så mycket!! :) 

Hur gjorde du så bilden rörde på sig? :)
Klicka på bilden så kommer du till sidan! Det är jättenkelt och går väldigt fort att fixa. Efter kopierar du bara HTML koden! :)

free gif maker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0