saknar ridningen

Saknar ridningen så mycket ibland! Saknar att bara åka iväg, träffa vänner, bara prata hästar, borsta på ponnysarna, ha vattenkrig i hagen på sommaren, rida barbacka på vintern, tävla, rejsa på mördarpelle, bada med hästarna, köra burken när vi inte hade något att göra, övernattningarna i stallet, saknar lilla Neff (hästen på bilderna, min stora kärlek haha). Åh, titta bilden längst ner till höger! Den måste vart tagen 2005 eller något, så liten! Ibland saknar jag inte ridningen alls.. men ibland får jag riktiga ryck. Älskar utmaningarna, att kämpa så att benen bara värker till slut, träningsvärken efter. Borde egentligen börja rida igen, mamma tjatar så mycket haha, men känns som jag har glömt allt & vill ju inte rida någon annan än ponnyn på bilderna! Rida är absolut något av det bästa jag gjort i mitt liv. Och är så glad att jag valde just Skutan. Inte världens bästa ridskola, om det ens får kallas ridskola, men så jävla mycket mer än ett stall! Kärlek. 



Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅ saknar! va så härligt när man åkte ut ditt!

2012-01-19 @ 13:36:40
URL: http://frolings.blogg.se/
Postat av: Emma

Vrf går inte du i skolan?

vad gör du på dagarna? :)

2012-01-19 @ 17:58:58
Postat av: Emma

Skutan ''var'' underbar, dock är de inte samma stall som jag känner igen. Har förändrats sjukt mycket! :( De ända som gör mig lycklig på Skutan är hästarna & vännerna ♥

2012-02-05 @ 19:51:21
URL: http://hoofthunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0