Min framtid



Är jag den enda jäveln som inte har en aning om vad jag vill bli när jag blir stor? Vill så mycket. Men vad jag inte vill är att bara sitta inne på en kontor 8-6 varenda dag och bara jobba arslet av mig för att få massa pengar. Är inne i en period där jag bara vill bort, resa & bo i något annat land. Vara rik, vara fattig, ta långa promenader på stranden och tänka på livet, vara jättekär, ha en walk-in-closet, bli känd, jobba med något jag älskar, göra något bra inom välgörenhet, hoppa bungyjump, gifta mig, bo i london något år, vara med i Victoria's secret fashion show, åka på en roadtrip med massa vänner, bo i en lyxvilla, rädda ett liv, förändra någons liv, bli kär i någon helt fel, hoppa fallskärm och övervinna alla mina rädslor, gå på röda mattan, kyssa någon på 12 slaget mellan 31 december & 1 januari, skriva en bok och vara helt jävla lycklig. 



Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Jag är inte helt säker men tror det är Hazel, den som är längst ner till höger faktiskt :)

2012-01-13 @ 17:58:27
URL: http://saruah.blogg.se/
Postat av: Anonym

KÄNNER EXAKT SAMMA SAK!

2012-01-13 @ 19:38:30
Postat av: Anonym

Jag vet inte heller vad jag vill bli

2012-01-13 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0