måndag 30 januari


Bilder från sommaren!

Tjena! Har haft världens segaste dag och inte vart på världens bästa humör direkt. Vaknade vid 12 och låg kvar i sängen framför tvn ett par timmar. Sen gick jag ut med hunde och efter det hamnade jag här. Nu sitter jag och lyssnar på Justin bieber, har fått något ryck och bara lyssnar på han för tillfället. Försöker hitta någon bra film att ladda ner också.. Jaja, tänkte svara på lite frågor om ett tag så om ni undrar något är det bara att fråga! Puss!



Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

Säg din top5 bloggar!

2012-01-30 @ 18:11:26
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Melinda

Svar: Tack Tove, du med! Fast det vet du redan att jag tycker :)

Sjukt fina shorts!

2012-01-30 @ 18:28:17
URL: http://melindaa.blogg.se/
Postat av: Melinda

Åhh jag undrar en sak. Kan inte du förklara vad du har valt att göra med gymnasiet, varför du tog en paus och så.. Förstår liksom inte.

Förstår om det är personlig så du behöver absoluuut inte svara! :)



Vad tycker du man ska tänka på när man väljer gymnasium?

Om du fick resa utomlands nu i en vecka och du fick ta med dig två kompisar, vilka skulle du ta med? :)

Har du några speciella planer i sommar? :)

2012-01-30 @ 18:32:40
URL: http://melindaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börja lägg upp outfit kläder!! Älskar dina kläder kvinna!! :D



Kan inte du berätta om dina drömmar i framtiden? :D



2012-01-30 @ 19:18:19
Postat av: Anonym

heej! :)

kan du inte berätta hur du tränar osv? vilka övningar du gör å hur de går till?

jag dör va snygg du är + att din blogg äger! Ä-G-E-R! <3

2012-01-30 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0