hårfärger

Någon som ville att jag skulle skriva ett inlägg och visa bilder på lite olika hårfärger, och självklart kan jag det. Tycker bara att det är kul när ni ger mig idéer sådär!


Nu är detta det mörkaste hårfärgen jag tagit med i inlägget, det är självklart skitsnyggt med mörkbrunt/svart hår också men det här är nog det mörkaste jag skulle kunna färga. Sjukt snyggt, älskar Alessandras hårfärg i mitten, helt perfekt. Så vill jag ha om jag färgar mörkare någon gång igen!


Det här är nog min favorit. Varje gång Jennifer Aniston är med på tv säger jag alltid till mamma att jag vill ha hennes hår och hårfärg. Så fint! Varken blont eller brunt. Har väl haft liknande hårfärg länge, och det jag trivs bäst i också. Svårt att få den perfekta färgen bara, svårt att göra hemma osv, men tar man med en bild och går till frisören blir det nog bra.


Åh, är det något jag önskar jag var så är det naturligt blond. Så jäkla fint!! Tycker att Ashley Olsen har perfekta blonda färgen (och utseendet!). Tyvärr sliter det så mycket på håret att bleka så ni som är naturligt blonda ska fan vara lyckliga! Och snälla, färga inte håret brunt bara för att det blir höst! 



Kommentarer
Postat av: regina

så vackra kvinnor .. seriöst..

2012-01-24 @ 12:04:58
URL: http://reginaamado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0