godnatt!


Bilder från en gång i somras när jag var sjuk. Brun var man iallafall!

Nu ska jag gå ner göra i ordning lite kvällskäk och sedan lägga mig i sängen. Det här är seriöst det bästa på mina dagar typ haha. Så mysigt att göra massa mackor, oboy, banan, kräm osv och sedan ta med det upp i sängen och lägga sig och kolla på några avsnitt av One tree hill. Har börjat kolla på säsong 8 igen, älskar den verkligen. Tycker att allt är helt perfekt nu, så mycket drama och alla är så jobbiga i första säsongerna haha. Nu är det så jävla bra, kan gråta ena sekunden och asgarva några minuter senare. Skitsamma haha! Imorgon ska jag försöka gå upp lite tidigt och sen på eftermiddagen ska jag till farsta med Andrea. Riktigt mysigt! Vi hörs mera någon gång imorn. Godnatt! 

Här får ni riktigt mysig låt från The last song. Bästa!



Kommentarer
Postat av: linda

Vart har du laddat hem säsong 8 av oth med svensk text? :) tacksam för svar!! kram din blogg är bäst!

2012-02-01 @ 10:17:54
Postat av: Ellinor

Var du på öppet hus på Kärrtorps gymnasium? Var där och snackade med en tjej som liknar dig! :D

2012-02-01 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0