fredag!!



Hejhej! Sitter och lyssnar på massa bra musik för tillfället och väntar på att mamma ska komma hem med pizza. Har inte ätit pizza sen jag fick ett hårstrå på en för ganska länge sen så vi får se hur detta går. Den här fobin har verkligen tagit bort min matlust, hatar det!

Hur som helst! Vaknade vid halv 10 imorse, la mig nere i soffan och kollade på No strings attached som måste vara en av dom bästa filmerna någonsin. Massa smågrejer i filmen som jag bara älskar och kan skratta åt hur mycket som helst. Sen somnade jag 2 timmar, var helt väck när jag vaknade vid 2. Sen dess har jag kollat på Hannah Montana och bara chillat. Blir en hemmakväll ikväll. Har fortfarande sjukt ont i nacken..as jobbigt. Behöver en fet jävla massage!! Jaja, nu kommer mamma så måste kila. Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

"Sen dess har jag kollat på Hannah Montana " hahah åh älskar det haha ! Är hemma nu så vi måste ses i veckan snyggo! Saknat dig! Kram :) <3

2012-01-20 @ 19:21:23
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej tove! Jag undrar om du har några syskon, är ganska ny läsare på din jättefina blogg, kram! :)

2012-01-20 @ 20:14:30
Postat av: my elfstrand

Sötnosen, I miss you!

2012-01-20 @ 21:07:13
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vart är tröjan ifrån? Kan inte du ha en bloppis? Skulle vara sjukt kul! :D

2012-01-23 @ 06:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0