Frågor & svar

Vad heter appen du gör dina collage i? du har lagt upp jättefina collagebilder på instagram :)
Tror faktiskt inte jag lagt upp ett enda collage på instagram haha! Men har en app där man kan göra collage, den heter "Pic Stitch" :) 

Vet att du säkert svarat på det tusen gånger men vill bara kolla, ricinoljan, går det att ha på ögonfransar? :)
Skit bra blogg ! ;)
Ja, man kan ha det på både ögonfransar och ögonbrynen med om man vill det. Har inte haft det själv men läst om det! Tack!! :) 

Förlåt tove att det kanske blir lite tjatigt och sådär.. Men var på kärrtorps öppethus idag och det verkade ju bra, kan inte du förklara vad du inte gilla med skolan? Förlåt verkligen, men vill inte välja fel beslut :/
Det är lugnt! Asså, skolan ÄR bra. Det är egentligen inget fel på skolan, det är bra lärare osv. Men det var jag som inte trivdes i min klass och med linjen jag hade valt. Men tyvärr fick jag intrycket av att det kanske var lite ytligt och så. Men folk jag känner som går där trivs jättebra! :)

Vad heter de hotellet ni var på? Finns det mycket att erbjuda där på Kreta? Fest och sånt? :)
Skrev ett långt inlägg om det här! :) 

Så söt Tove! :) Hur vet man när beställningarna från H&M kommer fram? :)
Tack detsamma Melinda!! Tror man kan få sms, mail eller så kan det komma ett brev! :)


Vart kommer din svartvita blus ifrån och hur mycket kostar den? :)
Den kommer från H&M och kostade 199:-, finns i flera färger! :) 



Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar du gubbängsskolan Tove? varför/ varför inte?

Din gamla klass och balen? Kram! :)

2012-01-27 @ 16:37:29
URL: http://isabellaclaessons.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska till kreta i år igen? <3

2012-01-27 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0