Frågor & svar

Är du sjukskriven från kärrtorp nu?
Ja det är jag. 

Vad är ditt tips för de som känner som du?
Hm.. jadu. Svårt eftersom man inte har lust med så mycket men folk jag pratat med säger åt mig att ta det lugnt, inte stressa och göra saker jag mår bra utav! 

Hur sminkar du dig?
Din blogg är grym! Kram
Använder ett tunt lager foundation när jag orkar, concealer under ögonen och där de behövs, sen puder, ögonbrynspenna och mascara. Ibland ögonskugga! Kan visa vad jag använder någon annan gång om ni vill. Tack så mycket!!

Vad har du för kamera? :) jättebra blogg!
En Canon Ixus 220! Tack! :) 

Vart är blusen ifrån? :) skitfin!
Från H&M! :)

Måste bara fråga vad du tycker om Justin Bieber? :) hehe.
Älskar Justin Bieber! :) 



Kommentarer
Postat av: Klara

Varför är du sjukskriven från kärrtorp? Superbra blogg!! :)

2012-01-19 @ 23:13:07
Postat av: sofia

jag hoppas du har någon/några riktiga vänner omkring dig i den jobbiga tid du har nu...efter regn kommer solsken! <3

2012-01-20 @ 17:32:08
Postat av: Jonna

Varför är du sjukskriven? :o

2012-01-21 @ 14:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0