22.25


Nyss!

Tjena! Kom hem för typ 2 timmar sen, har bara suttit här sen dess. Filmen var bra! Kanske lite för många skådespelare som man var tvungen att följa, men den var jättesöt! Mycket bra skådisar, och jag satt och dreglade varje gång Josh Duhamel & Ashton Kutcher filmades! Har precis kladdat i oljan i håret och ska strax gå ner och sätta mig i soffan. Förhoppningsvis går det någon bra film på tv, annars får jag sätta på en film.. Vi har massa gott hemma från igår, nice! Är sjukt sugen på att shoppa imorgon så om någon är villig att hänga med mig är det bara att höra av sig haha. Jaja, kanske skriver senare. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gör du ramar på dina bilder? exakt så som du har på dom bilderna? :)

2012-01-04 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0