13 bekännelser

Har aldrig varit kär tror jag.
Tycker att det är jättekul att rita men är inte så bra på det, fick ändå MVG i bild haha. 
Äter bara röda vinegummi.
Skulle kunna bli lesbisk för Ellen Degeneres.
Hatar när man är ironisk och personen inte förstår.
Har nästan alltid mjukisbyxor på mig hemma. 
Blir ibland jättesugen på att färga håret brunt men måste hålla fingrarna i styr, trivs bättre i blont.
Städar mitt rum jätteofta men det blir stökigt på en dag. 
Har jättelätt för att lära mig låttexter.

Har haft väldigt dåligt självförtroende men nu början jag äntligen få rätt bra.
Vill ha ett förhållande som Quinn och Clay i oth, helt underbara.
Överlever inte en dag utan lypsyl. 
Trodde tills jag var typ 11 år att London var huvudstaden i Paris, geografi har aldrig varit
mitt starkaste ämne.




Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Hahahaha jag trodde att London var huvudstaden i USA och New York i England...I feel you!

2012-01-21 @ 18:10:07
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Anonym

håller helt med om förhållandet mellan quinn och clay, absolut bästa ever! :D

2012-01-22 @ 13:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0