10 bekännelser

Har blivit nästan rånad en gång. Haha nu tänker ni säger, antingen blir man rånad eller inte. Men här var det faktiskt nästan!
Var verkligen jättenära på att få IG i spanska i 9an. 
När jag lyssnar på musik typ på bussen måste jag verkligen hålla mig för att inte börja sjunga högt.
Kan redan nu tänka på vad jag ska ha för kläder i sommar haha. 
Blundar nästan alltid när vi åker bil i korsningar, läskigt ju. Kommer aldrig våga köra bil själv.
Fyller år 7/7, sju är även mitt turnummer!
Är nästan säker på att det spökar hos oss, hör saker hela tiden men har börjat ignorera det för att inte bli för rädd.
Har badat i fontänen vid T centralen. 
Har ingen som helst aning om vad jag vill jobba med i framtiden.
Känner mig som snyggast på sommaren när man är brun och har precis kommit ut ur duschen. 



Kommentarer
Postat av: Beatrice Kemter

Det är verkligen sjukt kul och läsa dina bekännelser, så sluta aldrig med det! :) Kram på dig Tove (Glöm inte att du är galet snygg också) <3

2012-01-10 @ 21:40:25
URL: http://beatricekemter.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh va coolt att det spökar. berätta vad som händer!

2012-01-13 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0