FRÅGOR & SVAR

Hej sötis! Hur stor är väskan ungefär? Funkar den som skolväska? Kram!
Hej! På Ginas hemsida står det att den är 34x25cm, ja den funkar som skolväska! 

Så otroligt söt är du! Måste bara fråga, vad använder du för hårfärg? :)
Tack vad gullig du är!! När jag slingat har jag använt denna som jag tycker är jättebra! :) 

Kan du inte tipsa om några bra och roliga appar i ett inlägg? :)
Draw Something, Instagram, Wordfeud, SF bio, Sleepmaker, aLike, Phototreats, Res i STHLM, 7-eleven, Facebook osv :) 

En fråga, hur tränar du? Vad gör du för övningar o.s.v? Skulle vara jätte tacksam för svar. Kram!
Är en riktig amatör och kan nästan inga övningar alls, men jag tränar hemma bara, ibland med hantlar jag har. Gör väl situps, plankan, lite rumpövningar, armhävningar osv.. Kan inte namnen på dom men tränar mest magen & rumpan! Kram!


Vad heter modellen på dina jeans, är de stretchiga, höga i midjan osv? Ser perfekta ut faktiskt!
Har faktiskt ingen aning tyvärr, kan inte se vad det står på lappen. Men dom är ganska tunna i tyget och inte så hårda och "jeansiga". Ja, dom är både höga i midjan och stretchiga. Dom töjer sig ganska mycket, mina har blivit så stora att jag knappt kan ha dom men köpte en storlek för stor. 

Hur lång är du? :)
173cm sa skolsyster i höstas! :) 

Hittar inte inlägget där du skrev av dig? Får du fler och fler läsare? Brukar du länka?
Jag raderade det morgonen efter! Ja, statistiken går uppåt mera och mera. Om jag länkar andra? Nej gör inga länkbyten.. 

Har du någon kille du gillar? Hoppas du hittar någon mysig att bli kär i snart!
Nej det har jag inte! Haha hoppas jag med! :) 

Vad har du för skinnjacka? Kan du visa bild/Vart du har köpt den!
Älskar din stil! Kram :)
Har en Jofama by Kenza, 3an! Fick den i födelsedagspresent förra året men tror den är köpt på Salt. Dom finns där iallafall. Åh tack, puss! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0