bekännelser

Tycker att det är jättesnyggt när killar har håret i en "bulle".
Vitt, beigt & marinblått är mina favoritfärger. 
Har varit på Kreta 3 somrar i rad, varje gång med en kompis.
Skulle verkligen vilja slänga min plattång typ, men går verkligen inte att sluta. 
Säger "va" väldigt ofta, trots att jag hör vad folk säger.
Har stor släkt i Canada och Norge.
Kan bli sjukt tävlingsinriktad när jag väl tävlar i något.
Drömmer ofta jättekonstiga drömmar, flera gånger om mina gamla lärare. 
Kunde fått bättre betyg om jag ansträngde mig mera i 9an men var lite för lat och orkade inte plugga.
Gillar inte när blondiner får för sig att färga håret under hösten.
Har väldigt lätt för att bli brun.
Har bara haft ett förhållande, om man inte räknar med dom i 4an typ.



Kommentarer
Postat av: Anonym

1.vem har du haft förhållande med?

2.förut skrev du ofta att du längtade efter en boyfriend. trivs du bra som singel nu?

3.vad tävlar du i?

2012-02-22 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0