bekännelser

Tror jag aldrig varit kär.
Kan inte åka vattenrutschkanor efter en grej jag läst på internet för några år sen.
Gillar inte bullar, kakor, vinerbröd och sånt.
Folk tar jätteofta fel på mitt namn och tror att jag heter Tova.
Vill bli ännu blondare än vad jag är nu. Ska nog slinga det en gång till innan sommaren.
Skriver med höger men är starkare och så på vänster.
Tycket att det är jättetråkigt att köpa smink, så dyrt.
Är sjukt höjdrädd.
Har ridit i 7 år, men slutade för ett par år sedan. Vill börja igen!
Tycker att guldsmycken är jättensyggt men har inga.
Älskar danska & norska, skitsnygga språk! (och killar!)



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du har super fint hår, rör det inte!!!

2012-02-15 @ 20:36:20
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: Mariam :)

Skulle du våga hel blont eller hel svart? :) det du har nu är sjukt snyggt :) !

2012-02-15 @ 22:30:22
Postat av: Anonym

vad hände på badet?

2012-02-16 @ 15:26:27
Postat av: Lotta

Vad läste dupå internet? :o Åker typ inte det heller..

2012-02-16 @ 20:25:24
URL: http://lottakiihlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du aldrig vart kär eller känt pirr i magen med en kille? jag har också svårt för det och tänker jag kommer aldrig ha ett förhållande.. suck

2012-02-17 @ 23:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0