tisdag / tränat



Hejhej! Har varit på väldigt bra humör idag faktiskt, hoppas det håller i sig hela dagen (och veckan). Underbaaaaart vädet, typ 7 grader i solen, och man kände verkligen att det värmde. Satt ute på baksidan ett tag och solade ansiktet lite, hade bara tjocktröja med frös ingenting! Och nyss har jag varit ute på en lång powerwalk med vovven och sen när jag kom in tränade jag sönder min mage typ, är helt död nu. Men så jävla skön känsla efter man tränat. Hur som helst! Kom nyss ut ur duschen och ska göra lite nudlar att käka nu. Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Malin K. Wiklund

Så himla fin kropp Tove!

2012-02-21 @ 16:36:31
URL: http://malinkw.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tycker du om nya BB om du kollar på det?

2012-02-21 @ 16:52:55
Postat av: Anonym

Om jag skulle se dig på stan te.x skulle jag kunna gå fram och ta idol bild eller blogg bild och prata med mig då?! För du är typ min förebild !?!?!??!puss

2012-02-21 @ 17:20:43
Postat av: vera

Kan inte du ge lite tips om hur man ska undika svartsjuka och inte känna att man duger?

2012-02-21 @ 17:58:19
Postat av: Anonym

Vilket år i grundskolan var roligast & varför? :)

2012-02-22 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0